Uzņēmuma dibināšana -
Sākot no 50 €

Maziem un vidēji lieliem uzņēmumiem izdevīgs
ārpakalpojumagrāmatvedības risinājums.

Specializējamies dažādās nozarēs

Nekustamo īpašumu apsaimniekošana

Nepārtikas preču mazumtirdzniecība veikalos un e-veikalos

Drošības pakalpojumu sniegšana


Arhitektūras un projektēšanas pakalpojumi


Celtniecība

Sabiedriskā labuma organizācijas (biedrības)

Digitālā mārketinga un dizaina pakalpojumi

Programmēšana

Individuālie sporta treniņi

Kokmateriālu starpniecība

Transporta pakalpojumi

Un citās

Sadarbības process

1. Aizpildi lapas pieteikumu

Ar Jums sazināsies grāmatvedis
1-2 darba dienau laikā.

2. Sagaidi ziņu no grāmatveda

Grāmatvedis piemeklēs individuālu risinājumu Jūsu projektam

3. Dibinam Jūsu uzņēmumu

Iesākam sadarbību, kura procesā tiks dibināts un apkalpots Jūsu uzņēmumu

Pakalpojumu Klāsts

Abrams Business Services piedāvā plašu uzņēmējdarbības nodrošināšanas pakalpojumu klāstu gan praktiskā līmenī, gan konsultāciju līmenī. Tāpat piedāvājam kombinēt vairākus pakalpojumus vienlaicīgi.

ABS piedāvā pilna cikla grāmatvedības pakalpojumus komercsabiedrībām, biedrībām, nodibinājumiem un pašnodarbinātām personām. Tāpat, ABS piedāvā sniegt ne tikai pilna cikla grāmatvedības pakalpojumus, bet arī atsevišķas sastāvdaļas – algu aprēķini, pamatlīdzekļu uzskaite, krājumu uzskaite, nodokļu deklarāciju sagatavošana u.tml.

ABS piedāvā lietvedības un dokumentu sagatavošanas pakalpojumus. Piedāvājam sagatavot jebkāda veida līgumus, prasību pieteikumus tiesām, projektus, iesniegumus u.tml. gan darbībās ar privātajām organizācijām, gan darbībās ar valsts vai pašvaldību iestādēm.

ABS piedāvā gan valsts un pašvaldību, gan privāto iepirkumu pretendentiem sagatavot nepieciešamo dokumentu paketi, lai organizācija varētu veiksmīgi piedalīties iepirkumos. Papildus, klienta pilnvarojumā nodrošinām komunikāciju ar iepirkuma izsludinātāju, kā arī pēc iepirkuma rezultātu paziņošanas nodrošinām iepirkuma izpildes kontroli.

ABS piedāvā izstrādāt personāla vadības politiku, sagatavot nepieciešamos iekšējos normatīvos aktus, darba līgumus un citu ar personāla jautājumiem saistītu dokumentāciju.

ABS piedāvā izstrādāt personāla vadības politiku, sagatavot nepieciešamos iekšējos normatīvos aktus, darba līgumus un citu ar personāla jautājumiem saistītu dokumentāciju.

ABS piedāvā problemātisku uzņēmumu organizāciju krīzes menedžmentu. Krīzes menedžments sevī ietver uzņēmuma naudas plūsmas sabalansēšanu, izmaksu un ieņēmumu pozīciju pārskatīšanu un pārstrukturēšanu, iekšējo pārvaldības, ražošanas un finanšu procesu pārskatīšanu un uzlabošanu. Veicot krīzes menedžmenta darbības, iespējams uzlabot uzņēmuma finansiālos rādītājus, kā arī nodrošināt uzņēmuma darbības stabilitāti un ilgtspēju.

SIA “Abrams Business Services”

Kādēļ izdevīgi izvēlēties ārpakalpojuma grāmatvedību?

Speciālists, kurš sniedz grāmatvedības ārpakalpojumus, strādā Jūsu labā, bet nav Jūsu darbinieks – tas nozīmē, ka varat ietaupīt no sociālā nodokļa maksājumiem par grāmatveža darba algu,

Jums nav jānodrošina atsevišķa darba vieta, tehniskais aprīkojums, nav jāiegādājas grāmatvedības programmas licence.

Bezmaksas konsultācija

Klientu atsauksmes

Phone: +371 22 008 116

5 out of 5 stars
Aldis Krievins
Aldis Krievins
5 out of 5 stars
a year ago
Thank you for the successful cooperation in 2020 and I look forward to the same successful cooperation in 2021. I...
Read more
Zigurds Uldriķis
Zigurds Uldriķis
5 out of 5 stars
a year ago
Very good service. Really knowledgeable staff.
Reals Celtnieks
Reals Celtnieks
5 out of 5 stars
a year ago
Top class professionals. I will explain everything, very responsive and knowledgeable. I recommend everyone if you want a very good...
Read more
Denis MCB
Denis MCB
5 out of 5 stars
a year ago
Highly recommend, very professional services and affordable prices.
Kristīne Okuņkova
Kristīne Okuņkova
5 out of 5 stars
3 years ago
Great accounting services! Excellent comunication with customers. All tasks are done in time.
Uzrakstīt atsauksmi

Biežāk uzdotie jautājumi

Mēs sagatavojam visus dokumentus, kurus jāiesniedz Uzņēmumu reģistrā, lai dibināt SIA:

  • Dibināšanas lēmums (ja ir 1 dibinātājs) vai dibināšanas līgums (ja vairāki dibinātāji);
  • Statūti;
  • Paziņojums par sabiedrības juridisko adresi;
  • Dalībnieku reģistra nodalījums;
  • Pieteikums SIA reģistrācijai (KR4 veidlapa);
  • Īpašnieka piekrišana uzņēmuma juridiskās adreses reģistrācijai attiecīgajā īpašumā;
  • Dokuments, kas apliecina pamatkapitāla iemaksu bankas kontā (ja reģistrē Mazkapitāla SIA – nav obligāts);
  • Iesniegums VID PVN maksātāju reģistrā (ja uzreiz vēlaties reģistrēt arī kā PVN maksātāju).

Dokumenti būs pilnībā aizpildīti, Jums tos būs tikai jāparaksta un jāiesniedz Uzņēmumu reģistrā. Neviens cits dokuments Jums pašam jāgatavo nebūs.

Tas ir atkarīgs no laika patēriņa un konkrētajam uzņēmumam nodrošināmo grāmatvedības pakalpojumu sarežģītības pakāpes. Maksa vienmēr tiek noteikta katram klientam individuāli; lielākoties tā ir atkarīga no darbību apjoma, kas jāveic ar Jūsu grāmatvedības dokumentāciju, piesaistāmo darbinieku skaita, kā arī no tā, cik savlaicīgi tiek iesniegti apstrādājamie dokumenti.

  • Valsts nodeva par SIA reģistrāciju: 20,00 EUR
  • Publikācija “Latvijas Vēstnesī”: 14,23 EUR
  • Paraksta apliecināšana: 18,00 EUR (katram dibinātājam)
  • Nodeva par dokumentu iesniegšanu (ja dokumentus iesniegsiet klātienē Uzņēmumu reģistrā): 4,00 EUR
  • Maksa par dibināšanas dokumentu sagatavošanu (Abrams Bussiness Services): SĀKOT NO 50 EUR (PVN nav iekļauts cenā)

Kopā: 86,23 EUR

Pilnkapitāla SIA (ar pamatkapitālu 2800 EUR vai vairāk):
  • Valsts nodeva par SIA reģistrāciju: 150,00 EUR
  • Publikācija “Latvijas Vēstnesī”: 27,03 EUR
  • Paraksta apliecināšana: 18,00 EUR (katram dibinātājam)
  • Nodeva par dokumentu iesniegšanu (ja dokumentus iesniegsiet klātienē Uzņēmumu reģistrā): 4,00 EUR
  • Maksa par dibināšanas dokumentu sagatavošanu (Abrams Bussiness Services): SĀKOT NO 50 EUR (PVN nav iekļauts cenā)

Kopā: ~ 249,03 EUR

Visas valsts nodevas var apmaksāt Uzņēmumu reģistrā vienlaikus ar dokumentu iesniegšanu. Vienīgi jāņem vērā, ka norēķināties var tikai ar maksājumu karti (skaidrā naudā nav iespējams).

Ārpakalpojumi palīdz ietaupīt uzņēmuma izmaksas, jo uzņēmumam nav jāalgo savs grāmatvedis, nav jāpērk licencēta grāmatvedības programma, nav jāapmaksā grāmatvedim kvalifikācijas celšanas kursus.

Ārpakalpojumi ļaus izvairīties no neparedzētiem izdevumiem saistībā ar:

  • datora un programmnodrošinājuma;
  • grāmatvedības programmas un licences;
  • tehniskā aprīkojuma un inventāra;
  • grāmatvedības un nodokļu likumdošanas literatūras;
  • grāmatvedības vajadzībām nepieciešamo kancelejas preču iegādi.

Turklāt mēneša maksa par grāmatvedības ārpakalpojumiem ir ievērojami zemāka nekā savam grāmatvedim maksājamais atalgojums:

  • nav jāveic sociālā nodrošinājuma iemaksas par grāmatvedi;
  • nav jāapmaksā grāmatveža kvalifikācijas celšanas kursi;
  • nav jāaprīko grāmatveža darbavieta;
  • nav jānodrošina ikgadējs apmaksāts atvaļinājums.

To var izdarīt vai nu klients pats, vai arī mūsu darbinieki. Ja šo pienākumu vēlaties uzticēt mūsu darbiniekiem, Jums ir jāiesniedz VID attiecīga pilnvara (pilnvaru var noformēt elektroniski).

Nepieciešama konsultācija?

Lieliskas lietas biznesā nekad netiek paveiktas vienatnē. Tos veic cilvēku komanda. Piesakies un klūsim par biznesa partneriem!

Rezervē konsultāciju
aizpildot anketu!

Kontaktinformācija un rekvizīti

SIA “Abrams Business Services
Reģistrācijas Nr. 40103496583
PVN maksātāja Nr. LV40103496583
Ārpaklpojumu grāmatveža licence Nr. AGL0000073
“Akordi”, Spilve, Babītes pag., Mārupes nov., LV-2101
Konts: LV59HABA0551032538963
Banka: A/S Swedbank, HABALV22